بیمار با بیماری کلیوی 50٪ عملکرد کلیه احتمال بقا چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با بیماری کلیوی 50٪ عملکرد کلیه احتمال بقا چیست

بیمار با بیماری کلیوی 50٪ عملکرد کلیه چه احتمال SupervivenciaSi کلیه عملکرد در 50٪ و سپس، آنچه را که احتمال بقا است؟ در واقع، شانس زنده ماندن با بسیاری از عوامل مرتبط، بنابراین نمی توانم بگویم چه احتمال بقا در renal.Factores بستگی دارد و تنها به عنوان سن، وضعیت جسمانی بیمار، درمان، آنها باید در آن در نظر گرفته، از جمله درمان نقش نقطه کلیدی است.

چرا درمان ایفا می کند یک نقطه کلیدی در افزایش شانس زنده ماندن؟

همانطور که همه ما می دانیم، عواملی مانند سن و وضعیت جسمی بیمار، که توسط انسان ما تصمیم نیست، پس از آن cambiarlos.Pero غیر ممکن در درمان، بیمار خود را می توانید انتخاب کنید که تصمیم است. بنابراین اگر شما می توانید یک درمان مناسب در زمان مناسب را انتخاب کنید، شما می توانید شانس بقا را افزایش دهد.

چه درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به عملکرد 50٪ افزایش شانس کلیه بقا؟

برای بیماران مبتلا به عملکرد بیماری کلیوی کلیه 50٪ در حال حاضر در فاز 3 بیماری کلیه و کلیه های آسیب دیده moderada.Así بنابراین اگر شما می خواهید برای افزایش شانس زنده ماندن باید سعی کنید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

نوآوری از شاخ و برگ گیاهان طب سنتی چینی به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی برای نشان renal.Tiene تابع چهار توابع اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن و گسترش عروق خونی. برای این چهار توابع است که می تواند صدمه به کلیه تعمیر و محافظت از دیگر از آسیب بیشتر.

با کمک این درمان، افراد با 50٪ عملکرد کلیه ممکن است نیم فرصتی برای معکوس بیماری خود، بنابراین به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما ممکن است پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2096.html





:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: